Toyota Hybrid: принцип роботи гібридної системи

Toyota Hybrid: принцип роботи гібридної системи

Сьогодні компанія Toyota є одним із найбільших виробників гібридних автомобілів у світі. Цей тип автомобілів стає все більш популярним через високу продуктивність, надійність, екологічність і низькі експлуатаційні витрати. Але чим основний принцип роботи гібридної системи автомобілів Toyota відрізняється від бензинових та електричних автомобілів?

Гібридна система Toyota використовує бензиновий двигун і електромотор. Це «повний» гібрид ― автомобіль може пересуватися як за принципом спільного використання двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) та HV-батареї, так і винятково на електроенергії. Цим Toyota Hybrid відрізняється від інших «м’яких» гібридних систем, у яких електромотор працює лише для підвищення продуктивності бензинового двигуна та виключно разом з ним.

Система Toyota Hybrid складається з:

  • бензинового двигуна, який працює за циклом Аткінсона. Найефективніший ДВЗ при середніх і високих обертах, має високий ККД і низькі витрати пального та рівень шуму;
  • керуючого електромотора. Виконує роль генератора енергії від ДВЗ для заряджання високовольтної батареї, а також роль стартера для ДВЗ;
  • тягового електромотора. Призначений для приведення автомобіля в рух. Також виконує роль генератора при рекуперації;
  • гібридної трансмісії. Являє собою планетарну передачу, що є дільником потужності та розподіляє крутний момент між тяговим електромотором і ДВЗ. Гібридна трансмісія не є варіатором у класичному його розумінні, оскільки в ній відсутні вали, фрикціони, ремені/ланцюги;
  • інвертора. Перетворює змінний струм (АС) з електродвигуна на постійний (DC) для заряджання батареї і навпаки. Також конвертує напругу 250В з HV-батареї у 650В для запуску та роботи тягового електромотора;
  • високовольтної батареї. Має високу щільність енергії. Нікель-метал-гідридна батарея забезпечує стабільне заряджання/розряджання від 30% до 90% для найбільш ефективної роботи батареї, ідеально підходить для роботи при низьких температурах і не потребує зовнішнього заряджання.

Toyota Hybrid може працювати у трьох режимах: CHARGE, ECO та POWER. Залежно від режиму руху та манери керування водія автомобіль визначає найоптимальніший режим та відповідно відображає його на індикаторі гібридної силової установки.
CHARGE ― автоматична зарядка HV-батареї гібридної системи автомобіля відбувається при плавному і стабільному гальмуванні за рахунок рекуперації кінетичної енергії. HV-батарея також автоматично заряджається при русі накатом. Накопичений заряд використовується електромотором для подальшого руху, що дозволяє заощаджувати на пальному. У режимі ECO гібридний привод використовується максимально ефективно. Під час руху в місті в режимі ECO система часто дозволяє рухатися виключно на електротязі. POWER ― при прискоренні, обгоні чи русі на високій швидкості автомобіль використовує синергію потужності ДВЗ та гібридної системи для отримання високих динамічних показників.

Гібридна система в Toyota Camry Hybrid Description:

Застосовуючи такий ефективний принцип спільного використання бензинового двигуна та електричних компонентів, автомобіль може долати відстані, і підзарядка не потрібна. Завдяки цьому гібридний автомобіль Toyota є оптимальним вибором як для пересування містом, так і для тривалих подорожей. Сучасний водій прагне стати власником автомобіля, який би відповідав вимогам нового smart-стилю життя і підвищеним стандартам якості. Самозарядні бензиново-електричні гібриди Toyota задовольняють сучасні критерії ефективності, надійності та прогресивності.

За додатковою інформацією щодо Toyota Hybrid, включно з цінами на доступний модельний ряд, звертайтеся, будь ласка, до офіційного дилеру Toyota Центр Одеса “Інжпроект”.

Повернутися назад
Повернутися назад